ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi

1999 yılında ProfiloAlışveriş Merkezi sektörde ilk ISO belgeli Alışveriş Merkezi ünvanını almıştır.

Hizmet Kalite Politikamız;

Misyonumuz,
takım ruhu ile bilgi ve sorumlulukları paylaşan, eğitimli, nazik ve müşteriyi tanıyan "YETKİN ÇALIŞANLAR VE TEDARİKÇİ HİZMET ORTAKLARIMIZ" ile, Alışveriş merkezimizde yer alan kuruluşlar ve ziyaretçilerin tüm beklentilerini tatmin ederek "KALICI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ" yaratmak,

Çağdaş sistemler ışığında,süreklilik ve standart güvenirliğini taahhüt ettiğimiz
"KURUMSAL HİZMET KALİTESİ"ni müşteri odaklı, ulaşılabilir bir organizasyonla ve tam zamanında sunmak,

Temizlik ve Güvenliğimiz,Halkla İlişkiler ve Satış Sonrası desteğimizle, çevremizde ve ziyaretçilerimizde alışkanlık yaratıp; hayatlarına sürekli geliştireceğimiz kıymet ve kaliteyi kazandırmak,

Güncel yenilikleri çalışanlarımızın yaratıcılığı ile takip ederek, hizmet kapasitemizi genişletip, iş süreçlerimizde katkı ve verimlilik sağlayarak, "ETKİN İŞ SONUÇLARI" ve "FİRMA İMAJIMIZIN ARTMASI"nı sağlamak,

Kültürel değerlerin yükselmesi ve yaygınlaşması amacıyla , yöremizin her köşesine ulaşıp, sosyal etkinlikleri destekleyip, öncülük ederek "ÇEVRESEL VE SOSYAL GELİŞMEYE KATKI"yı sürdürmektir.